Kahjukäsitlus ja õnnetusjuhtumid
LAHENDAME SINU MURE, ÜKSKÕIK MIS AUTOGA SÕIDAD!
AUTOGA JUHTUS ÕNNETUS? EI TEA MIDA TEHA? KÕIK MIS TEADMA PEAD, ON UNITED MOTORS KAHJUKÄSITLUSE NUMBER
PUKSIIRIABI saate tellida ööpäevaringselt United Motors avariiabi numbril 50 303 88
If P&C Insurance AS kliendid saavad kahjust teatada If iseteeninduses või If Mobile Baltics rakenduse kaudu.
MIKS EELISTADA KAHJUKÄSITLUSEL JA REMONDIL UNITED MOTORSIT?
Kvaliteet
United Motorsi põhiliseks prioriteediks läbi aastate on olnud nii pakutavate toodete kui ka teeninduste kvaliteet. Meie spetsialistide käsutuses on Põhjamaade moodsaim tehnoloogia nii kahjustuste kindlaksmääramiseks, kui ka nende kõrvaldamiseks. Meie hooleks usaldatud avariiline auto saab remonditud BMW AG ja STELLANTIS grupi kõrgeimat kvaliteedistandardit järgides ja läbides karmi kavaliteedikontrolli, mis tagab meie klientidele turvalisuse ja muredevaba sõidurõõmu.
Usaldusväärsus
Meie spetsialistid on saanud parima väljaõppe. Samuti on täiendõpe pidev protsess, mis kindlustab selle, et meie töötajad on alati kursis uusimate tehnoloogiatega nii autode remontimisel kui ka kahjude hindamisel.
Mugavus
Tänu pikaajalisele kogemusele ja koostööle kõikide kindlustusseltsidega saame pakkuda oma klientidele otsekäsitlusteenust. Enam ei pea te ise kindlustustega suhtlema ning saate kogu kahjuregistreerimise protsessi meie kätesse usaldada – teavitame kindlustusseltse, saadame ise kogu kahjuga seotud dokumentatsiooni, teeme autole avariijärgse põhjaliku kontrolli, esitame kindlustusseltsidele remondikalkulatsiooni ja hoolitseme, et remont oleks tehtud vastavalt margitehase nõuetele.
Universaalsus
United Motorsi spetsialistid on valmis osutama täiskomplektset autoremondi teenust nii United Motorsi poolt müüdavatele sõidukitele kui ka teistele automarkidele. Teostame sõidukitele nii hooldus- kui ka remonditöid, klaasiparandust ja klaaside vahetust, kerevenitus- ja mõõtmistöid, pleki- ja värvitöid ning ka värvkattehooldust.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Meie poolt kasutatavad tehnoloogiad ning väljaõppinud tööjõud lubab pakkuda tippklassi teenust vägagi konkurentsivõimeliste hindadega. Küsi personaalset pakkumist meie esindustest!
Mida teha kui Teie auto on sattunud õnnetusse?
Liikluses ning väljaspool garaaži võib teie sõiduvahend kokku puutuda erinevate ohtudega:
- liiklusõnnetus
- vargus
- vandalism
- kokkupõrge metsloomaga
Nende tagajärjel võivad sõidukit tabada erinevad kahjustused.
Vähendamaks antud situatsioonide poolt tekitatud stressi ning võimalikke kahjusid, soovitame järgida allpool olevaid juhtnööre.
Kuidas käituda avarii korral?
Hoidke alati autos liikluskahjust teatamise blanketti. Kui avariis on ka teine osapool, siis püüdke kohapeal välja selgitada süüdlane. Kokkuleppe korral allkirjastab süüdlane liikluskahjust teatamise blanketi. Ühtlasi vahetavad mõlemad avarii osalised oma kontaktandmeid (nimi, auto number, telefoninumber jms). Kokkuleppe puudumisel tuleb kutsuda politsei, kes selgitab välja süüdlase.
Kui süüdlane peale avarii tekitamist põgeneb, on oluline üles märkida põgenenud auto number, mark ja värvus.
Järgnevalt veenduge, kas Teie autoga on võimalik ohutult ja edasist kahju tekitamata edasi liikuda. Vähimagi kahtluse korral kutsuge välja puksiir või autoabi ning toimetage auto lähimasse United Motorsi esindusse, kus hinnatakse kahjud ning edastatakse see hinnang teie kindlustusseltsile.
Juhul, kui autoga on võimalik turvaliselt edasi liikuda, siis tuleb selle kahjustuste hindamiseks ja eemaldamiseks külastada meie teenindust juba esimesel võimalusel.
Loomulikult tuleb auto kahjustuste kõrvaldamiseks toimetada United Motorsi esindusse ka kõigil teistel eelpool mainitud juhtudel nagu varguskahjustused, vandalism jms.
Millal kontakteeruda politseiga?
Helistage viivitamatult politseisse kui:
- avariis on saanud vigastada inimesed
- avarii süüdlane on ebaselge
- on kahtlus, et avarii teine osapool on alkoholi- või narkojoobes
- teisel osapoolel puudub juhtimisõigus
- avarii tagajärjel vajab liiklus reguleerimist
- teie sõiduk on kokkupõrganud metsloomaga
- auto on langenud varguse või vandalismi ohvriks
Politseisse helistades kirjeldage võimalikult rahulikult toimunut ning oma asukohta.
Politsei korrapidajaga saab ühendust numbril 110.
United Motors soovib Teile turvalist teekonda!
Kahjujuhtumist teavitamiseks palun pöörduge esimesel võimalusel United Motors Peetri keskusesse.
Kus ja kuidas kõrvaldada kahjustused?
Garantiitingimuste säilitamiseks ning kõrgeima kvaliteediga remonttööde sooritamiseks soovitame tungivalt sõidukit remontida ainult autoriseeritud teeninduses.
United Motorsi autoteenindused asuvad Tallinnas, Peetris ja Kohtla-Järvel.
Peetri kahjukäsitlus Helista +372 663 0000
United Motorsi Peetri esinduses on võimalik avarii või vandalismi tagajärel tekkinud ebameeldiv olukord võimalikult kiiresti ja mugavalt lahendada. Tänu pikaajalisele kogemusele ja koostööle kõikide kindlustusseltsidega saame pakkuda oma klientidele otsekäsitlusteenust. Enam ei pea Te ise kindlustustega suhtlema ning saate kogu kahjuregistreerimise protsessi meie kätesse usaldada – teavitame kindlustusseltse, saadame ise kogu kahjuga seotud dokumentatsiooni, teeme autole avariijärgse põhjaliku kontrolli, esitame kindlustusseltsidele remondikalkulatsiooni ja hoolitseme, et remont oleks tehtud vastavalt margitehase nõuete järgi ning kvaliteetselt. Remonttööd teostatakse Eesti Keretöökodade Liidu poolt tunnustatud United Motorsi Peetri esinduse kere- ja värvitööde osakonnas, mis on üks Põhjamaade moodsamaid töökodasid.
Meie poole pöördudes võtke kaasa:
- liiklusõnnetuse korral täidetud blankett "Teade liiklusõnnetusest"
- sõiduki registreerimistunnistus
- sõidukit juhtinud isiku juhtimisõigust tõendav dokument
- kindlustuspoliisid: liikluskindlustus, omavastutuskindlustus (kasko)
- muud õnnetusjuhtumiga seotud dokumendid
Eesti Keretöökodade Liit on koostöös Kindlustusseltside Liidu ja Liikluskindlustus Fondiga välja töödanud ühtse sõidukikahjudest teavitamise vormi. Enam ei pea iga kindlustusseltsile eraldi esitama vastavat kahjuteadet vaid kõikides meie esindustes saab täita kohapeal LKF-i kahjuteate, mida aksepteerivad kõik seltsid. Kahjuteadet saab esitada kahel viisil, kas läbi kindlustusselti kodulehe (online teavitus) või täita meie esindustes kahjuavaldus:
Online teavitus. Enamus kindlustusfirmadel on kodulehel võimalik täita kahjuteate ankeet.